Come on over, y'know we've been waiting for you!

Lets share the good things TOGETHER

Tanpa mereka, blog ini pasti sunyi. Terima kasih semua yang support saya!


Tuesday, June 8, 2010

Bandung,Indonesia.

Tahun lepas aku dengan family dah pergi Medan, Indonesia (Link untuk Entri di Medan, Indonesia).

Tahun ni cuti sekolah pertengahan tahun family aku pergi Bandung Indonesia plak.
Tapi yang paling, paling dan paling tak best nya aku tak dapat ikut sebab kali ni aku ada Final Exam dan Present untuk Final Projek.

Memang sedih gila aku tak dapat pergi bercuti2.
Aku nak gak jalan2 dekat shopping Mall di negara orang.
Aku nak gak tengak gunung berapi dekat Bandung tu.
Nak gak naik kapal terbang lagi...

Aku siap kirim lagi kat family aku suruh beli kan
  • Halmet Fullface
  • Jacket motor
  • dan kalau boleh bawak balik lumpur gunung berapi. ( orang cakap elok buat pencuci muka :P )
Tak tau lah dapat ke tak barang2 yang aku kirim ni. Sebab nya bapak aku tu tak suka aku naik motorsikal. Pasal ape tah :(

Nanti family aku balik hari sabtu depan aku update gambar. Apa yang diorang tangkap kat sana nanti aku letak kat sini, buat tatapan "kita" semua yang tak dapat nak ikut pergi kesana -_-"

Baca Doa sikit ye semua : "Ya ALLAH, selamatkan lah perjalanan pergi balik untuk keluarga ku, dan juga penumpang2 lain yang dari Malaysia ke Indonesia. Semoga mereka selamat sampai dan selamat kembali ke tanah air semula. Amin ."

2 Comment Telah Diterima! TQ.:

Hasrol Nizam said...

best nya dapat bercuti dgn famili

durianjawa said...

the reason why ur father not allowing u to ride a motorcycle is because of the accident rate involving the riders. even my family actually didnt allow me to ride motorcycle, but since we only have a car and 2 motor, dat y he want me to use the another one motor. at the beginning, he also want me u use the car.more safety.fahamilah kenapa mak ayah kite x kasi naik moto.mereka lebih tahu sebabnya.