Come on over, y'know we've been waiting for you!

Lets share the good things TOGETHER

Tanpa mereka, blog ini pasti sunyi. Terima kasih semua yang support saya!

Monday, June 21, 2010

Cara mintak tolong dekat suami.


Untuk bini2 di luar sana, dengan lelaki kalau nak minta sesuatu jangan asyik kejar2 . Maknanya jangan asyik nak desak2 sangat. Cakap sekali jer cukup.Kalau bertubi2 laki ni akan wat bodoh terus jer. Lagi satu cara mintak tu pun kene ada cara gak contohnya:

'abang, nanti tolong buangkan sampah ni jap yer' (cakap elok2 n lembut)

instead of:

'eh abang ni nampak sampah banyak camgini tak reti2 ke nak tolong saya buang, tau tak saya ni penat masak etc bla bla bla'



Jangan sampai lelaki anda bosan dengan leteran anda, gunakan cara yang betul. Baru lah mesra rumahtangga.


p/s : Aku ni lebih2 plak, kawen pon blom. Tapi ade tak lelaki yg dah kahwin sokong aku??

1 Comment Telah Diterima! TQ.:

♥♥ mUnGe ♥♥ said...

tumpang gelak pas bce..haha..