Come on over, y'know we've been waiting for you!

Lets share the good things TOGETHER

Tanpa mereka, blog ini pasti sunyi. Terima kasih semua yang support saya!

Wednesday, July 7, 2010

Masuk Surat Khabar !

Fames habis bila mereka ni masuk surat khabar, nak dekat lebih 5 kali. Dok muka depa ja. Apasal muka aku tak masuk sekali? Ini yang buat tak adil. Kenapa Encik editor surat khabar tak masukkan muka saya sekali? Aku pun mahu fames seperti mereka :P , kenapa lah waktu diorang[ org yg jual benda alah ni ] tangkap gambar mereka aku tak ada di rumah?





Nota Kaki :
  1. Saya tak jual menatang ni.
  2. Mereka tak dapat royalti pon, kenapa ye?
  3. Kenapa lepas mereka masuk surat khabar. Ada orang yg sebelum ni x penah tegur, tiba2 boleh tegur mereka?

4 Comment Telah Diterima! TQ.:

Afeeqa said...

wah! wani glamor la lps nie. hehe.

princeduyong said...

sebab dah glemer...

Hamzah Ian said...

wah2.. glemer2..

durianjawa said...

jaga jaga cik naim.ada jejaka a.k.a bloggers takpon kwn2 anda yang bekenan kat wani tu nanti.runding elok elok tau ngn dorg